Nowa zabawa z klockami Numicon. Wybieramy dwa samochody i stawiamy je na „parkingu”: duży, na którym kładziemy jednostkowy klocek Numicon i drugi samochód mały, na którym wartość numiconowa będzie większa np. dwa. Każdy z graczy ma dwa ruchy, w trakcie których stara się tak rozpędzić swoje auta, żeby zderzyły się z autami na „parkingu”. Jeśli uderzy w duży samochód dostaje 1 punkt, jeśli uda mu się zderzyć z małym dostaje dwa punkty. Jeśli nie uda mu się zderzyć z którymś z aut na „parkingu” dostaje zero punktów, czyli kwadrat białego papieru. Gracze korzystają z tych samych samochodów, które rozpędzają kiedy nadchodzi ich kolej. Zebrane punkty (z klocków Numicon) układa się na podpisanej kartce, a po zakończeniu gry liczy się punkty układając je na białej planszy Numicon. Wygrywa ten, kto zdobędzie najwięcej punktów.
Wyjątkowo udane zderzenia taty.
Po kilku rundach podliczono punkty.
Na wyniki ułożone z kolejnych rzutów położono klocki, które pokazują wynik sumaryczny.
I okazało się, że do wyłonienia zwycięzcy potrzebna jest dogrywka.
Wynik dogrywki widać na kolejnym zdjęciu.
Maks zdobył jeden punkt, a tata dwa.
Wynik po zsumowaniu punktów i na koniec uporządkowanie wyników w malejącej kolejności.